Podsumowanie miesiąca: maj

+ 2 comments
Za oknami dość ciepło, ale deszczowo, z naciskiem na DESZCZOWO. Wszystko wokół w szybkim tempie nasiąka wodą, a mi nie pozostaje nic innego jak siedzieć w domu na fotelu i czytać tudzież przeglądać Internet. 

Wczoraj z okazji dnia dziecka sprawiłem sobie nowy wygląd bloga. Dzisiaj natomiast przyszedł czas na podsumowanie miesiąca maja. Z powodu chronicznego braku czasu miniony miesiąc nie obfitował szczególnie w przeczytane pozycje, ale wszystko staram się nadrabiać regularnie.

Przeczytanie książki: 

Martyna Wojciechowska Argentyna
Stanisław Lem  - Solaris
Bolesław Prus Lalka
Paul Auster Sunset Park
Beata Pawlikowska  - Blondynka w Kambodży

Powyższa lista to 5 pozycji, więc raczej kiepsko. Liczę na to, że czerwiec zakończę lepszym wynikiem.
Przeczytałem około 1525 stron. W mojej biblioteczce przybyło książek. Moim zdaniem najlepsza książka miesiąca to Sunset Park, najgorszej nie ma. 

 Pozdrawiam ; )

2 komentarze:

  1. 5 to nie taki zły wynik, ludzie często nie czytają, albo czytają książkę rocznie :) Ja mam wynik 6 i jestem zadowolona, biorąc pod uwagę mój chroniczny brak czasu.
    Tak poza tym zazdroszczę deszczu, bo u mnie ukrop taki, że poważnie rozważam wakacje na Alasce... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma czego zazdrościć, bo doszło już do zalanej piwnicy... Ale dziś już lepiej, pogoda grillowa. ; )

      Usuń