Stos #3: wakacyjny

+ 1 comment
Wakacje zbliżają się ku końcowi, przez co czasu na czytanie zostaje coraz mniej. Po wakacjach również można sporo czytać, zwłaszcza w długie jesienne, deszczowe oraz zimowe wieczory. Taki właśnie mam plan. A tymczasem pokażę wam co nowego uzbierało się u mnie w ciągu wakacji. 


Zacznijmy od dołu:
Anna Kłossowska, Wakacje za pół ceny - zakupy w Empiku za pół ceny. Książka przydatna przy planowaniu wakacji. :)
Jakub Ćwiek, Chłopcy - egzemplarz od wydawnictwa SQN do recenzji.
Leonardo Faccio, Messi. Chłopiec, który zawsze się spóźniał (a dziś jest pierwszy) - j.w. Nie jestem fanem piłki nożnej, ale zainteresowała mnie historia Messiego. 
Alison Goodman, EONA. Ostatni Lord Smocze Oko - promocja w Matracie (9.90 zł); szukam tomu pierwszego. :)
Robert Cea, Glina - za 50% z Empiku.
John Katzenbach, W słusznej sprawie - j.w.

Książki, które stoją pionowo po lewej, już przeczytałem.
Mira Grant, Przegląd Końca Świata. FEED - nowe spojrzenie na świat opanowany przez zombie. Recenzję możecie przeczytać TUTAJ. Książka od wydawnictwa SQN.
Peter Hince, QUEEN. Niezwykła historia - Wciągająca biografia zespołu Queen. Recenzja TUTAJ. Od wydawnictwa SQN.

Czytaliście już któreś pozycje z mojego stosu? Co o nich powiecie? A może jesteście ciekawi opinii na temat danej książki? Zapraszam do komentarzy! :)

Pozdrawiam i życzę udanych pozostałych dni wakacyjnych,
M

1 komentarze: